Love is in the air!

Godmorgan på er alla.
Igår var en underbar dag, träffade min älskling efter alla dessa dar som har flugit förbi.
Vi hade det väldigt kul, trodde inte att någon kunde få mig att må så bra igen.
Men älsklingen lyckas bäst utav alla! Längtar tills ikväll igen då vi ska ses.
Nu ska jag ta och plugga lite eftersom att jag har ett samhälls prov kl 15.00.
Efter provet ska jag nog göra lite ärenden innan bebi kommer och hämtar upp mig.
Så idag kommer det vara en annan dag av alla dessa underbara dagar.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: victoria

saaadaaaaaaaf ; D

allt bra? ska följa din blogg . spana in min du med = )

PUSSSAR

2009-05-12 @ 01:43:39
URL: http://bogere.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0