Liten sammanfattning om dessa dagar!

Onsdagen spenderades med älsklingen och med en massa plugg!

Torsdagen var jag på bio med familjen och såg filmen The reader.

Fredagen var Dennis Wittboms begravning, väldigt ledsamt var det önskar inte det händer någon..
Många tårar fälldes och kyrkan var fullsatt. Många som brydde sig om honom och det var väldigt fint att
se.. Vila i fred Dennis Wittbom du kommer alltid vara saknad.




Lördagen spenderades med Pernilla som jag inte träffat på cirka 2 år. Var väldigt skönt att träffa henne
var och fikade och sedan mötte vi upp min älskling och tog Pernillas bil till Valhalla bowling där jag då vann skit glad :D
Sedan tog vi en sväng med bilen och bestämmde oss att parkera vid Heden och ta en promenad as mysig dag längtar tills vi ses igen gumman (L)

Söndagen tog jag det lugnt och pluggade lite..

Idag har jag varit och shoppat lite underkläder och en överraskning för mig själv:P
Sedan var jag hos pappas kompis och fick hjälp med lite plugg, sedan körde han hem mig.
Har suttit och skrivit klart reportaget sedan kom älsklingen över. Fan glömmde min mobil i bilen ;( får den iallafall imorgon som tur är :) Ska fortsätta plugga nu prov imorgon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0