Dessa 2 dar!

I onsdags så var jag i skolan och hade nationella i matte, vet ej hur det gick men förhoppningsvis så klarade jag det!
Sedan mötte jag upp en vän på Hjalmar Brantingsplatsen, för att köpa alcohol till min födelsedag.
Men allt jag ville ha fanns tyvärr inte så än så länge blev det 1 Tequila flaska, 5 Smirnoff ice och 2 Aqua Tini.
Sedan körde hon mig hem, jag skyndade mig till duschen, var helt utkörd.
När duschen var klar så däckade jag kl var runt 17.00 tiden.
Första gången  på länge jag sov så tidigt, vaknade 06.00 på morgonen men skönt kan man lugnt säga att det var.

Idag/ torsdagen hade jag en lektion mellan kl 08.00-09-00 sedan var dagen slut.
Satt kvar i skolan en stund och pluggade, sedan kom älsklingen och hämtade mig utanför skolan.
Fick bli att åka hem till bebi en stund och ha de mysigt.
Vid 14.00 tiden så skjutsade älsklingen mig till stan för att jag hade bestämmt tid med mamma, så idag har det nästan blivit en hel dag med min största älskling.
kom hem precis, nu ska jag försöka plugga lite och sen sätta på en film och däcka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0