Dagarna som gått så fort framåt!

Torsdagen så var det ju Valborg!
Började med att göra lite ärenden inne i stan.
Sedan blev det av till Backa Plan då liza skulle hämta mig..
Hon körde av mig utanför mig och jag gick upp för att ta och fixa mig.
Efter en stund då Liza hade fixat sig så kom hon till mig. Vi började dricka, runt halv 11 tiden blev det att
ta spårvagnen in till stan.
Stället som det fick bli var Bryggeriet. Kul hade vi tills Liza inte mådde bra och åkte iväg hemmåt.
Så jag träffade Meri och hennes bror vid El Corouson eller hur det nu stavas.. Var där en kort stund innan vi drog till
Peacock. Det var en ganska bra natt. Runt 3.00 Tiden blev jag trött och tog taxi hem..

Fredagen så väckte Arezo mig och bad mig följa med på bio.
Runt 4 tiden blev det av mot stan där jag träffade henne och hennes kille och hans bror.
Ganska lugnt satt och pratade en stund och sedan blev det filmen State of play. Ganska bra film men komplicerad.
Efter filmen så körde de hem mig. Fick skynda mig och byta om för skulle möta Liza på Backa Plan en halvtimma efter.
Mötte upp Liza och vi åkte till hennes vän Ida. Satt där och kollade lite på tv innan det blev Mc Donalds time.
Käkade och sedan åkte vi hem.

Idag så vaknade jag runt 11.00. Började packa ner badkläder och sånt :P
Jag och Liza hade tänkt dra ner till Sillvik och grilla och bada.
Så blev det med, åkte runt 13.00 tiden och grillade men grillen släcktes lite otur där men lite mat fick vi i oss.
Sedan blev det första doppet detta året, Men ett dopp blev det inte det blev två :D
Riktigt kallt kan ja ta och säga, men vi klarade det.
Åkte hem runt 17.00 tiden och sedan dess har jag tagit det lugnt, har varit enormt seg idag.
Saknar min bebis tror det beror på det.
Har precis kollat klart på The time machine, funderar på att plugga lite och sova sedan.

Men här kommer lite bilder från och med torsdagen!

Valborg börjar ju såklart med detta!


Sedan måste man ta ett fint kort haha..




Så sött :)




Haha lika kul hade jag :P


Meri och jag på de stället jag inte kan stava till :P


Vi igen :)


En bild från Peacock!


Våran fina mat som inte blev färdig :(


Innan doppet :)


På väg in.


Kallt är det ända jag kan få fram!!


Här tar Liza sig ett dopp!


:D




Trackback
RSS 2.0