3 dar kvar tills min 18 års födelsedag!

Känner stressen komma, så mycket att göra innan fredag fixa en massa grejer till lokalen, åka till systemet, handla skor och väskor mycket kvar. Även har jag ingen tid idag eller på onsdag att fixa allt då jag har 4 prov och 1 inlämning.
Hoppas på att det finns något mirakel som kommer hjälpa mig ur alla dessa prov och göra så jag bara kan koncentrera på annat.  Men här nedan kommer min önskelista, vissa som har frågat och jag orkar inte berätta mycket enklare:P
Lite dyra saker är det allt men drömmar får man allt ha! Lite huller om buller är det också, då jag inte orkade lägga saker i ordning.

1 Bil

2 Resa

3 Tandblekning

4 Guld

5 Snygga underkläder

5 Snygga kläder

6 Pengar

7 Väskor

8 Hemma bio system

9 Playstation 3 med spel

10 Smink

11 Skrivare

12 Sån som bilder blädras i

13 En stor tavla på Mohammed Ali

14 Mohammed ali grejer

15 Musikspelare

16 Tatuering

17 Spa behandling

18 En liten mini bärbardata

19 Djur

20 Hår grejer

21 Ansiktsprodukter

22 Märkessolglasögon

23 Körkort

24 Högtalare till datan

25 Blue-ray spelare

26 Hund

27 Fina prydnadsaker


Kommentarer
Postat av: Veronica

Sorry att jag hör av mig så sent men tyvärr kan jag inte komma på din födelsedag. Men tack för att jag blev bjuden óch jag hoppas du får en super bra dag! Kram

2009-05-20 @ 09:48:24
URL: http://verooniicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0