1 dag kvar

Idag mådde jag dåligt när jag vaknade så klarade inte att resa mig upp till skolan. Sedan blev det bättre åkte in till stan och handlade 2 kuvert väskor från NK.  Har shoppat överdrivet mycket de senaste dagarna lägger upp bilder efter födelsedan.. Sedan blev det av till Majorna då jag skulle på spray tanning med Liza och Ida. Det tog cirka 15 min nu är man ju svart men det blir bra efter man har duschat på morgonen.

Födelsedagen är bara en dag ifrån.. Känns så bra men så mycket att fixa.
Så kul att träffa alla som kommer som man inte träffat på ett tag.. Kommer bli en underbar dag :)
I dag ska jag och mamma ut och festa lite, innan fredag. Ska bli så kul ser fram emot dessa dar som kommer.
Nu ska jag försöka få lite sömn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0