Skön dag helt i min egna värld

Går till skolan, efter det så åker jag in till stan för att köpa presenterna till Golnosh hon fyller 18 år i morgon det blev några fina småsaker hoppas hon tycker om de :) efter de åker ja hem och bara lägger mig i sängen och käkar pizza och kollar avsnitt efter avsnitt på Sex and the city as skönt bara att kolla och sluta tänka på allt som finns runt om kring än måste rensa tankarna lite har mått för dåligt den sista tiden det gör jag nu med men försöker komma  :) Efter det så kommer mamma in i mitt rum och så sätter vi på filmen Taken as bra tyckte jag vad tycker ni? och efter det så sitter vi bara och pratar och så händer det en konstig sak Jonas hör av sig har inte pratat med honom på ett tag men han vill träffas.. Men är för trött och seg idag imorrn blir det kanske lite bättre då ja ska till Golnosh och sen ut på kvällen förmodligen så då kanske man kan träffas och ta en fika eller nått tyckte det var konstigt att han ringde eftersom vi inte snackat på ett tag men men nu ska ja nog ta och se på ännu en film och duscha och göra mig fin för morgondagen nu ska ja lägga upp bilderna på mina nyköpta grejer.. Klänningen ska jag ha i morgon på mig:P Det får ni se bilder på senare :)






















Kommentarer
Postat av: Meri

Skit snygg klänning gumman

2009-03-30 @ 17:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0