Lugn dag

Vaknar kl 5 på dagen sovit hela dan :) Liza kommer över och vi sitter och pratar skickar sms till min J och pratar om att jag ska upp till Karlstad.. Men är jätte orolig för mamma med då hon har åkt in till sjukhuset för att hon hade ont ännu en gång hatar att inte ha någon makt och göra något för henne.. Liza går runt 10 tiden och jag sitter och väntar på mamma ska komma så jag börjar städa hela lägenheten tar mig 6 timmar helt utsliten kl 5 på morgonen tar det slut och jag får mina fruktansvärda huvudvärkar mamma kommer hem runt den tiden ocskå fått sitta i sjukhuset hela dagen men inga svar, ska få en tid snart för att se om det är så att hon har tarmcancer :( Mamma och jag sitter och pratar ett tag kl 7 så  somnar jag för ja ska ändå inte till skolan i morgon har för ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0