Lång lördag:)

Vaknar upp på morgonen en timma innan ja ska åka till Golnosh får panik hoppar in i ducshen och tar på mig min fina klänning och gör ordning mig. Träffar Arezo vid hållplatsen och åker till Backa där lokalen är. Det är jätte kul och vi pratar och dom dansar och dricker får träffa några av Golnosh vänner väldigt snälla människor. Runt 9 tiden åker vi till stan för de ska till nån nattklubb i Valand. Men jag kommer inte in fastän det bara är en månad kvar tills ja fyller 18 synd så ja ringer Anders och han kommer in och vi drar till en nattklubb i Järntorget dansar och lyssnar på reggae och dricker och har kul vinner 400 kr också väldigt kul men super bort allt :P Kl 3 så pratar jag och Jonas vid och vi bestämmer att vi ska träffas vid Valand så han kommer och hämtar upp mig och vi drar för att köra hans kompis hem.. Efter vi kört honom så sitter vi och pratar väldigt länge as skönt eftersom vi inte träffats på ett tag..Och kvällen slutar väldigt bra :P Han kör mig hem vid 5-6 tiden och så kommer ja hem och däckar på direkten..  Här kommer några bilder från den kvällen tyvärr har jag inga bilder på Jonas men kan visa upp en gammal bild på oss:)

Golnosh öppnar presenter



Arezo och Carro :)



Arezo och jag



Glada Golnosh



Frukt på en pinne :P



Arezo och Golnosh glada :P



Hela gänget :)



Ännu en foto av oss



Min fyllekäk :P



Jag och Anders



Jag och Anders spelar sexiga :P



Haha ful bild :P



Jag och Jonas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0