Kul dag älskar komplimanger :P Haha

Går till skolan för att prata med dom och säga att jag inte har någon kraft att göra prov eller anstränga mig på grund av allt som pågor i min hjärna det med att jag är orolig för mamma.. De säger att de förstår och att ja ska bara ta tid för mig själv och vila sålänge det behövs så det var skönt att de var så förstående :). Efteråt så åker ja in till stan där jag handlar en underbar papaya strawberry moisturiser efter det så träffar jag T som jag inte träffat sen jag blev tillsammans med mitt ex skönt att bara kunna ses igen och umgås.. Satte oss på ett Cafe och pratade om allt möjligt som har hänt under dessa år väldigt skönt att prata med en sån förstående person.. Fick en massa underbara komplimanger också :D You look gorgeous var en av de komplimangerna :) Vi ska förmodligen ses nu till veckan igen ser fram emot det..
Här kommer några bilder på några presenter som jag fick av min moster det består av massa ansiktsprodukter från Lancome och Dior :D Även en fin juicy läppglans och mascara från Lancome.. Så kommer bilden på min underbara stra
wberry papaya moisturiser.. 


  














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0