Kan man bara fly sitt förflutna?

Ligger vaken och bara tänker kan man verkligen fly sitt förflutna kan man bara lägga allt bakom sig och starta på nytt och glömma allt som hänt innan? Finns det verkligen något enkelt svar på det. Hela dan har mina tankar flugit iväg och tänkt på allt förflutet som hänt.. Kan man bara inte få en minnesförlust och allt ska bara vara raderat från ens minne att allt man gått igenom kan vara ogjort? Önskar det var så för då hade jag tagit första biljett på att glömma allt som hänt.. Vill bara starta på nytt men det verkar så svårt varje liten sekund jag får ledigt går till att minnas allt som hänt.. När ska det ta slut hur ska man komma över något ? Hur ska man komma över något som hänt nyligen? Så mycket frågor men inget svar när ska det finnas svar och inte frågor ? allt är bara frågetecken när finns det bara en punkt och så är det slut med det... Ibland önskar man att det fanns en tidsmaskin som kunde göra så man kunde åka tillbaka i tiden och ändra allt så det inte fanns frågetecken som man aldrig får svar på men tyvärr teknologin har inte kommit så långt om det skulle komma skulle ja göra allt i min makt att få en plats..

Kommentarer
Postat av: K

Du kommer aldrig glömma!

Men med åren kommer det blekna, aktivera dig!

2009-03-31 @ 12:30:10
URL: http://kyshtomat.blogg.se/
Postat av: Anonym

hade det funnits tidsmaskin hade mycket varit annorlunda /Du vet vem

2009-03-31 @ 20:52:48
Postat av: Du vet vem

hade det funnits tidsmaskin hade mycket varit annorlunda nu för dig och mig /Du vet vem

2009-03-31 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0