Kan allt bli värre än vad det redan är trodde aldrig det!!!!

Kommer hem från skolan har varit i stan och köpt en underbar klänning lägger upp den och dagboken lite senare när jag mår bättre..Skulle egentligen jobbat på 4-gott men jag var för trött och hade plugg när ja kommer hem så börjar jag och mamma prata om alt möjligt om min flytt m.m efter ett tag så berättar hon varför hon har varit så konstig den sista tiden.. Det hon berättar är att hon varit hos läkaren och de misstänker att hon har tarm cancer hatar allt orkar inte mer hur mycket ska jag få lida hon är det ända jag har i mitt liv utan henne skulle livet vara meningslöst!!! varför ska allt detta hända mig på en och samma gång hur mycket ska en människa egentligen få lida? tycker jag har lidit för mycket det senaste tiden detta var bara för mycket för mig nu att kunna hantera jag älskar min mamma så otroligt mycket jag håller tummarna att det inte kommer vara något men att inte veta är bara så jävla störande snälla ge mig svar och bra svar vill ha min mamma hos mig vill inte förlora det ända jag lever för :'( !!!!






Kommentarer
Postat av: Diijana

omg .. håller tummarna att det inte är det.Jag förstår dig älsk och det är bara ringa om det är något.LOVE (L)

2009-03-26 @ 23:09:05
URL: http://diijanapoljic.blogg
Postat av: Meri

älskling, hoppas då får att svar som kommer göra dig lycklig, håller tummarna för dig! hoppas allt klarna till snart!

2009-03-30 @ 17:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0