En lång dag..

Började med att gå till skolan hade samhällslektion och geografi under samhällslektionen så hade jag aktuellredovisning så där berättade jag om Dennis Wittbom som är min väns bror som nu är försvunnen i Amsterdam :( Efter det så åkte jag in till stan för jag var så sugen på att shoppa efter allt som hänt för att försöka tänka på någoting annat men det ända jag hittade var en dagbok men det tyckte jag var bra för jag har så mycket att skriva... Bilden på min fina dagbok kommer upp i morgon :) Efter det så försökte jag hitta en tatuering ställe för har funderat nu ett tag att göra en tatuering som består av en snäcka på fotleden..Mitt namn betyder snäcka så det är betydelsefullt för mig att göra den men jag hittade ingen ställe idag så bättre lycka imorgon.. Efter det så åkte jag hem med min älskade mormor väl hemma så kom Liza över för att umgås och titta på Efterlyst inslaget om Dennis hennes bror skulle vara med..Det var väldigt jobbigt att kolla på det och vi grät.. Men det ända man kan göra är att hålla hoppet uppe att han kommer komma hem igen det är vad jag och Liza och hennes familj och alla runt om kring försöker göra.. Efter det så umgicks vi och jag försökte få tag i den tjejen som mitt ex är med och berätta allt men hennes mobil var avstängd får försöka ringa i morgon igen.. Sen så kom Olof hem till mig än vän för att försöka hjälpa mig med att ringa runt till ett antal skolor utomlands för förmodligen så kommer jag flytta snart... Det lät iallafall positivt och vi ska försöka ringa dit i morgon igen och skicka mejl.. Men det som är problemet är att det kommer kosta ganska mycket men dom bekymmerna kommer senare.. Men nu så ligger Olof och sover i min säng och jag ska gå och sova i vardagsrummet men sov så gott alla hörs mer i morgon pussar och kramar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0