En hemsk dag!!

Vaknar på morgonen och mår allmänt bra mitt ex har sovit över för att jag mådde dåligt över det som hände igår... Vi kollar på film och allt är bara fint men så händer det en sak han vill inte berätta för sin nuvarande strul att han är hemma hos mig och jag är inte den personen som vill vara gömd så vi börjar bråka, och jag säger om du inte berättar vad du gör med mig så kommer jag berätta personligen berätta till henne att du säger att du tycker om mig att jag är den bästa du haft i många sitationer och att du vill ha en massa saker kvar om mig och du vill fortsätta träffa mig och hålla på med mig men samtidigt som du vill ha henne och det kan inte jag acceptera... Till sist så höll vi på lite och nu har jag bestämmt mig för att berätta allt för henne jag spelade in vad han sa till mig idag och allt har allt han har sagt till mig under tiden han varit med henne.. Efter han hade gått så kom Liza över för att vi skulle få tag i henne men vi lyckades inte så bättre lycka i morgon ska berätta allt.. Men efter ett tag så fick jag reda på att han har varit med två andra tjejer under de 1 och ett halvt åren vi var tillsammans visste redan att han hade strulat med en brud i början men nu fick ja reda på att han har knullat med två brudar så min dag har varit skit är så äcklad och känner mig så dum! som man kan känna sig önskar bara att jag aldrig hade lärt känna honom och att han inte fanns.. Är så besviken kommer aldrig förlåta detta förstår inte hur jag kunde älska dig vill aldrig ha något med dig att göra du kan ta och glömma mig för det är vad ja ska göra... Allt var bara en lögn och jag trodde på den nu finns det inget som han kan göra för att ja ska förlåta honom ingenting hatar detta hatar honom hatar allt han fick mig att utstå HATAR DIG!!! Vill bara dra härrifrån och aldrig se dig mer aldrig höra ifrån dig vill bara att du försvinner för gott !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0