Ut i Holmsund

Nu ska jag dra ut en stund till en kompis, kompis här i Holmsund där jag bor. Känner att jag måste ut och få lite luft! De sitter där och kollar på fotboll och pratar, får se hur kul det blir:p Är inte direkt en fotbolls brud men de kommer säkert bli kul :) Känner inte för att festa denna helgen eftersom att jag är ganska nervös inför operationen på måndag. Börjar bli mer och mer nervös men är så himla glad att jag har två personer med mig som bryr sig. L ska först följa med, då jag genomgår operationen och min kusin ska vara med mig under natten! Kommer berätta lite mer ingående om operationen i morgon, dagen innan.
Men nu ska jag dra vi hörs när jag är tillbaka, tar bara två minuter att gå över, så det är skönt.
Hoppas ni har en trevlig lördagskväll nu!


Min mat idag :P



En osminkad version av sjöjungfrun på väg ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0