Up we are

Nu är vi uppe och håller på att göra ordning oss. Ska in till stan och käka lunch och sedan dra raka vägen till sjukhuset. De vill tydligen kolla på min bröst igen och ge besked om de hittade något farligt med förändrade cellen eller om allt är okej. Hoppas det bara går bra.. Efter sjukhuset blir det raka vägen för att shoppa julklappar, hoppas innerligt att jag hittar något. Får se ifall jag också köper en liten julgran som jag hade planerat känns ju lite onödigt ifall jag ska åka till Göteborg men får se om jag känner för det :) Har ju julklappar som ska under granen:P

Här är dem två andra tidiga julklapparna som jag har fått!

Suddig bild men min nya underställ från Everest!


Min nya sov mys dress :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0