Storhandlat

Hejsan på er alla! i onsdags så kunde jag inte skriva eftersom att jag var och storhandlade. Massa mat och massa julpynt och lite kläder. När jag väl var hemma så var jag himla sliten så jag orkade inte sätta mig vid datan.
I torsdags så handlade jag lite mer grejer till julen. Älskar julen och att julpynta är underbart. L följde med mig sen blev det myskväll då jag lagade mat och vi såg på film.
Idag så åkte jag till sjukhuset för att jag ska opereras på måndag. Operationen kommer då att vara min bröst som jag skrivit om innan. Var då hos narkosläkaren och pratade med honom, så jag vet vad som kommer inträffa. Är väldigt nervös men kommer bli de ännu mer på söndag. Nu är jag i alla fall hemma med söta Frida. Hon håller på att färga mitt hår just nu:) Resultatet får ni se senare.
Bilder kommer upp senare på julpyntet och kläderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0