Snö

Igår natt skulle jag och Frida gå och sova men då hände det något, det snöade! Vi kolla på varann och hon sa att hon är pigg och började ta på sig kläderna. Vi sprang ut med min katt för att hon skulle se hennes första snö. Efter några minuter så frös hon så vi fick gå in och lämna henne. Vi började kasta snö på varandra som vi var små :D Sedan bestämde vi oss för att dra ner till havet. Där gjorde vi snöänglar och skrattade en massa. En ganska lång stund efter så gick vi hem och pratade ett bra tag innan vi somnade.
Klockan 16.00 drog hon och jag har fortsatt ligga kvar i sängen och tänker på en massa..
Ska snart få mina cancerframkallande cigaretter av en kompis som ska komma och lämna:P Vet faktiskt inte vad mina planer för idag är, vi får se!
Har inte hunnit ta en bild på mitt nya hårfärg då jag vaknade så sent och det är mörkt. Ska försöka lyckas göra det senare eller i morgon :)



'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0