Snart är det dags!

Vill inte sova för det finns en chans att jag inte kommer vakna upp och missa mitt flyg. Är så himla nervös, det var 5 månader sen jag var där sist och träffade alla nära och kära. Känns väldigt konstigt men kommer förmodligen bli underbart. Att träffa mamma är ju det viktigaste för mig så det är de jag längtar till mest. Men nu är det inte så långt kvar för försöka hålla mig uppe och börja packa runt 06.00. Har ju inte orkat göra det än men det tar nog inte så lång tid ska försöka att ta med mig så lite som möjligt. Min lilla katt Angel ska ju också med och resa det kommer nog bli många jobbiga timmar för henne men hoppas hon klarar det.

Jag i morse nyduschad med min älskade risifrutti!



Hörs om några timmar igen ska försöka uppdatera mycket idag. Kommer även berätta en spökhistoria som hände mig igår, så att det krävdes polis hem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0