Shopping

Igår vaknade jag ganska tidigt då jag var tvungen att ta bussen kl 10.30 ifall jag inte skulle komma för sent till jobbet kl 12.45 :( Pappa kunde inte köra mig då det var cirka 80 cm snö där jag bor. Han skulle ju egentligen hem idag till Norge men fick ta och stanna en dag till eftersom snöstormen. När jag väl var framme i stan var ju tyvärr allting stängt. Fick sätta mig i Mc donalds och käka lite mat och känna mig ensam.. Kl 12.00 öppnade affärerna och jag hade ju ingen bättre för mig så gick in och kikade lite i affärerna. Hittade i alla fall en mössa och en snygg shortsdress eller vad man nu kallar det. Sedan blev det dags och jobba och kan ta och kortfattad säga att det sög.
Kl 21.00 kunde pappa få ut sin bil och kom och hämtade mig. Han hade även varit och köpt en present till mig som jag velat ha länge. Börjar känna mig lite bortskämd då jag har fått nu det mesta jag behöver :) Men presenten var ju då en plättjärn då jag älskar plättar och tycker dem är så ursöta.  Kanske blir plättar idag man vet aldrig:)

Mina inköp och min fina plättjärn från älskade pappa!



'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0