Sen god jul inlägg

Igår hade jag det så mysigt så kände inte någon direkt lust att sätta mig vid datorn.. Dagen började tyvärr med stress då jag skulle städa hela lägenheten innan en kompis kom hit. Som tur var så hann jag och det var ju första gången hon besökte min lägenhet och hon verkade gilla det väldigt mycket :) Jag, pappa och hon satt och pratade en massa och skrattade en del. Sedan blev det ju då dags för presentöppning. Fick ännu en gång en massa saker som jag ville ha. Pappa och hans fru vet exakt vad jag behövde fick även en underbar kristal skål från min styvmormor och presenter från L. Runt klockan 22.00 tog min kompis en taxi hem och jag och pappa satte oss och kollade på film. Så kortfattad var julen underbar. Hoppas ni hade det lika bra!

Här är bilder och grejerna som jag fick :D (bilderna är suddiga eftersom de är tagna med mobil då min kamera är sönder)

Baby har precis fått sin julklapp


Öpnnar presenter osminkad:P


Me and daddy


Nu är man julfin


Jag och Elaheh


Vi med min fina katt


Ska äta mat mums (jag lagade:P)


Puss


Målarset som jag längtat efter ska börja måla klart min tavla snart


Fin kristal skål


Mys tröja fick även byxorna men ingen aning vart dem är nu:P


Myskofta


Skitsnygga termos, det behövs väldigt mycket här i Umeå! (kallt som satan)


6 fina vinglas


Paraply, sparbössa och underbar body butter



Sedan fick jag även en limpa med Marlboro cigaretter och pengar och ännu fler presenter väntar!

Idag så har vi bara varit hemma och sätt på filmer och spelat en massa poker. Tyvärr så har jag bara lyckats förlora konstigt nog :( Skulle ju dra ut idag med en kompis och festa men det blev inte av. Istället så har jag haft en mysig dag hemma. Nu har jag precis lagt på en mask och ska få min ansikte att lysa lite mer nu under vintern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0