Pappa har anlänt

Igår (idag) kom pappa till Umeå. Han ska stanna här över julen och umgås med mig :) Ska bli hur trevligt som helst att umgås med honom ett tag. Han hade även med sig en massa presenter som jag fick lite väl förtidigt. Har en massa kvar att öppna på juldagen också men han ville inte vänta. De saker jag fick hade jag verkligen velat ha :D Så nu är jag hur glad som helst. Massa tackar till honom och Randi som tänker på mig.

Idag har vi varit och storhandlat i Coop och Willys. Vi fick köpt en massa mat som räcker långt framåt. Vi var inne på Stadium också och där fick jag köpt ett underställ från Everest och två par tjocka strumpor. Så kortfattad har dessa två dagar varit helt underbara. Inte bara för presenter för det trevliga sällskap som finns. Imorgon (idag) lägger jag upp bilder på de saker jag har fått!

Hoppas ni alla sover gott för det ska jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0