På flygplatsen

Hej på er alla söta därute har inte kunnat blogga idag då jag varit i full gång med städning och vilning hela dagen. Har även fått hem mina kanaler nu efter fyra månader är så himla överlycklig. Fick även med Cartoon Network kommer känna mig som en liten skitunge varje dag, men den är ju självklart bäst :D Nu är jag i alla fall på flygplatsen och väntar på min babe som anländer kl 21.10 fanns tyvärr inga senare flygbussar så har varit här sedan 18.50. Är så himla glad att älsk ska hälsa på mig efter så himla många månader av saknad. Vi kommer ha det så himla bra. Första besöket här uppe i Umeå också och se min egna lägenhet, är dock ganska nervös inför vad som kommer tyckas. Hann inte städa toaletten haha men de får vi ta och bry oss om sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0