Operationen avklarad

Kom hem för några timmar sen men har bara sovit. Operationen gick nog bra men har inte fått se ärret än. Får inte duscha på några dagar och har bandage just nu på bröstet. Det gör fruktansvärd ont för tillfället då såret ska läka. Var i sjukhuset från kl 07.00 till 15.00 sedan blev det raka vägen hem för att sova. Klarar knappt att hålla ögonen öppna nu eftersom jag fått i mig massa smärtstillande och fick ju sömnmedel innan så blir trött bara av att gå ett steg. L följde ju med på morgonen och sen kom kusinen och nu är hon här och tar hand om mig. Hon har gått och köpt blommor ifrån henne och mamma och köpt en massa godsaker som jag ska mumsa i mig. Är så glad att jag har folk som bryr sig om mig och hjälper mig i sådana situationer. Men är så himla rädd nu att ärret ska vara stort och att det ska påverka mig. Får ändå vänta i några dagar innan jag byter bandage. Bandaget ska jag ha i cirka 1-2 veckor beroende på hur det läker. Får även inte använda bh under 1-2 veckor förutom sport bh.
Nu ligger jag och kusinen i alla fall i sängen och ska nu sätta på en film och somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0