Mysig dag ute

Idag var jag och pappa och åt på en kina restaurang, var hur gott som helst men nu är jag överdrivet törstig hela tiden. Efter restaurangen drog vi och spelade biljard och det bästa med det var ju självklart att jag VANN! :D Är hur överlycklig som helst.. Sedan åkte vi för att hitta en stor resväska för mig men fann tyvärr ingen :( Ska ju ut och resa snart har bara en jätte liten resväska då alla mina grejer var packade i kartonger när jag flyttade hit. Vet ej hur jag ska göra nu men ska försöka ta med mig ganska lite och köpa en resväska där borta så jag får hem allt jag får och ska köpa :)

Nu ska jag i alla fall börja packa då jag jobbar tills den dagen jag åker så kommer vara väldigt trött och sliten. Men nu har jag chansen att veta vad jag vill ha med mig och vad som är viktigt:) Är hur glad som helst att jag ska åka..

Ha de så bra än så länge, hörs snart igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0