Del 1 på mitt år!

 
Januari
Första månaden på året startade inte som jag hade förväntat mig det var en massvis med problem med min dåvarande pojkvän. Så nästan hela Januari försökte vi ordna förhållandet.
Februari
I februari bestämde jag mig för att komma bort från alla problem och fara till Stockholm och besöka min dåvarande vän. Vi var ute och festade ute på nattklubbarna och hade det bra tills det blev småtjafs och jag återvände till Göteborg. I Göteborg så fann jag min barndomsvän Arezo och vi bestämde oss för att dra till Danmark och bara umgås. Vi blev även närmre och närmre varann och hon började vara här ganska ofta och vi tog även en till resa till Danmark men denna gång med min familj. Resterande av månaden var massa tjafs med mitt ex.
Stockholm i en restaurang som heter Gondolen.
Ute och festar på Ambassador!
 
Jag och min föredetta vän Banu
Tågstationen på väg hem till Göteborg
På Danmarks båten
logg.se/images/2009/n779230155_5913106_4925_67142454.jpg" alt="" />
Vi hade kul uppe på däck
Försökte låtsas att jag var på Titanic!
 
Andra Danmarks resan med Arezo och familjen
Arezo och jag på däck
Jag och älskade mormor
Jag och min underbara mamma
 
Mars
Mars börjar enormt dålig får reda på en massa om mitt ex och mår skit för det mesta. Till sist bestämmer vi oss för att gå helt skilda världar och inte ses eller prata mer. Men han är här en gång för att hjälpa mig då en av mina vänner som jag trodde var vän snodde cirka 5000 kr ifrån mig. Är ute och festar ganska mycket och har inte så mycket ork. Träffar även Arezos vän Golnosh som nu idag är en av mina bästa vänner. Träffar även en kille som jag börjar dejta och senare bli vi tillsammans med.
 
Jag och Anders ute och festar
På Golnosh 18 års dag..
Folk som var på min älskling födelsedag
April
Denna månad börjar väldigt dålig då vi får reda på att en av mina bästa vänner Lizas bror hittades död i Amsterdam efter en månads sökande. Blev massa kvällar med gråt men må han vila i frid vi tänker alltid på dig. Börjar även umgås med Golnosh väldigt mycket och vi kommer närmre varann för var dag. Bestämmer mig för att jag måste bort från Göteborg och åker till Norge och besöker min farbror och min älskade kusin. Min och mitt ex förhållande börjar bli värre då vi är ifrån varann så mycket. Lizas födelsedag närmar sig och vi firar henne stort. Hon börjar ju bli gammal :P Men en av dem största händelserna är att jag bestämmer för att tatuera mig och det fick bli en sjöjungfru. Anledningen till det var att jag älskar havet och blir kallad för det.
April månad var också enormt mycket shoppande :)
 
 
Jag och min kärlek Golnosh
På väg till Oslo
Framme i Oslo med min älskling
Jag och babe myser väldigt mycket
 
 
Lider men snart är det klart
Min underbara tatuering är klar är överlycklig :)
Detta var första delen hinner inte mer nu imorgon kommer del 2 på resten av året. Detta är bara lite utav vad som har hänt under dessa månader men allt kan man ju inte berätta och vissa saker minns man inte.
Trackback
RSS 2.0