My gifts

Idag var jag och pappa och kollade lite inne i stan men hittade ingenting jag ville ha. Så pappa köpte bara en julklapp till sin söta fruga. Efter det drog vi till min favorit restaurang Taj Mahal och åt ännu en gång god mat. Så nu känner jag mig fet igen :P Imorgon får jag åka in till stan igen och kolla runt efter julklappar. Har ju presenter kvar till pappa, mamma, kusinen, Liza, Håvard och L. Får se om vi hittar någonting hoppas det i alla fall.

Men här är grejerna jag har fått förutom två grejer, det kommer imorgon :D

Min älskade wokpanna
Min grymma stekpanna!
Bakform och pajform, Sadaf ska lära sig baka :P
Saker som behövdes

Min fina nya vita vardagsrums lampa

Och sist men inte minst alls är min underbara diamant, safir i vitguld halsband!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hej! jo det är bara fint! själv då?

2009-12-22 @ 07:25:20
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0