Människor som inte har förståelse

Det finns så många som inte ser när andra är behov utav hjälp. De som bara lever frid och fröjd på andras bekostnad. Sådana människor finns det gott om och jag känner tyvärr några! Varför dem inte har förståelse förstår jag dock inte eftersom jag inte alls är sådan person. Jag bryr mig enormt mycket om allt och alla. Hur mycket skit jag än har fått ta i mitt liv så har jag inte förändrats som person. Tar alltid alla före mig själv, ser allas behov och allt innan jag ser mitt. Men tyvärr så är det inte den bästa egenskapen hos mig då jag oftast får lida för detta. Man ska vara i mitten utav mig och de som inte alls bryr sig om andra. Just nu för tillfället så fick en person jag känner lida för att inte vara sympatiskt och att den får lida för detta är mer rätt en fel. Nu får den se hur det känns att lida då den nu inte kommer få det lätt. Men så är livet det är inte enkelt att leva, man får ett liv och där är det upp till var och än hur man vill få det att se ut. Tänker inte nämna namn vem personen är men den kommer förstå det själv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0