LOVE THE HILLS

Jag är med och tävlar för att vinna The hills-boxen. Den största anledningen till att jag skulle vilja vinna är att jag nu har levt utan tv i 4 månader, då jag flyttade från Göteborg upp till Umeå för att bo själv. Kablarna i min lägenhet har dock ej fungerat men idag efter flera månader så fick jag kanaler. Problemet är då att jag nu missat än utav mina favoritserier och det är The Hills. Så det hade varit underbart att vinna detta nu så jag kan hänga med:)  Vill även komma bort lite och ha någonting att kolla på då nästan all min tid går åt att studera. Vill ha The hills så att jag bara kan mysa mig ner i soffan med massa onyttigt och komma bort från verkliga livet och drömma sig iväg. Skulle vara väldigt kul om jag vann, så håll tummarna!

Hos Kenza kan man tävla klicka in er här:)
http://kenzas.se/2009/december/tavling-the-hills.html#



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0