Lördagen

I lördags hade jag några personer över hos mig. Kände inte direkt så många förutom fem styckna typ men hade det skit kul. Vi satt hemma hos mig och drack och sedan bestämde vi oss för att dra ut. Vi blev några stycken som drog ut och blev en del dansande och drinkar. Liza och jag körde hårt och skrattade en massa och sjöng till och med kareoke haha. Det gick la bra det fick bli sommartider hej hej:P Men utav mitten av kvällen gick tyvärr min kamera i sönder då L tappade den:p Men förhoppningsvis går det att laga. Så bilder blev det inte av resten av kvällen eller film på vår fina låt. Efter en lång kväll drog jag och Liza och L med taxi till Mc donalds och käkade lite mat. Kl 04.00 tog vi taxi hem till mig igen. Men kvällen var super längtar tills nästa gång Liza kommer och hälsar på, då det får bli hårt festande två dagar i rad igen :D

Nu sitter jag här med Liza och försöker plugga spanska inför provet i morgon. Är väldigt nervös då det känns väldigt svårt men som tur är har jag Liza som ska förhöra mig.
I morgon ska det bli en underbar dag det får ni höra om mer då!














Kommentarer
Postat av: Emmelist

damn vad snygg du är i nya hårfärgen!!!!!



Förlåt att jag inte hörde av mig i lördags. Blev en riktig hemmakväll. Var på väg att svara på ditt sms eller ringa, men sen blev det leos lekland..å efter det pizza...film... ja du vet. helt plötsligt var klockan ett på natten :)



Hade ni kul? Puss!

2009-12-15 @ 01:34:39
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Johannah

Umeå är en bra stad. ;-)

2009-12-15 @ 02:10:17
URL: http://www.glife.se/J_S
Postat av: Johannah

Jepps, jag bor i Umeå. :-)

2009-12-15 @ 05:07:27
URL: http://www.glife.se/J_S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0