Lite shopping

Fick hem lite saker idag men blev dock inte många julklappar:( Hittade bara till pappa och Elaheh som ska nog fira jul med oss. Köpte lite smått och gott till mig själv också!. Letade som en idiot för alla andra men vill alltid ha något som inte finns. Hur jag nu ska hitta för dem andra imorgon är en stor frågetecken. Till mamma, Hårvard och Liza får jag leta till när jag kommer till Göteborg igen. Mamma får jag ta med ut så får hon välja exakt det hon vill. Det kommer förmodligen ordna sig hoppas jag på. Var ju på sjukhuset idag för dem ville ju göra en koll efter operationen men alla mina provsvar var positiva så nu mår jag mycket bättre. Men kommer vara hård i bröstet i några månader känns som att det är sten bröst haha.

Några utav de saker jag inhandlade idag!

Drinkglas


Ölglas


Väldig speciell tröja men gillade den..


Halsduken är ny!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0