I reach my destination

Igår kväll kom jag fram till Göteborg och till min älskade mamma. Vi tog taxi hem och bara myste och pratade väldigt mycket. Fick enormt mycket presenter från henne känner mig hur bortskämd som helst. Allt jag fick var saker jag önskat mig. Hon vet exakt vad jag vill ha :) Känns som hon köpte med sig en affär till mig.. Det roligaste är att jag inte fått allt än, ikväll kommer jag få allt . Ska försöka ta kort på allting imorgon och lägga upp men eftersom jag inte har någon kamera hoppas jag få låna Lizas kamera så jag kan ta kort för er! Kommer bli väldigt många kort men får kanske dela upp det! Idag är det ju nyår ser framemot att umgås med mamma. Vi ska dra till en av hennes vänner som äger en restaurang och tydligen ska de vara sångare och en massa människor. Bara jag är med mamma kommer det bli underbart. Kanske jag drar till krogen lite senare i natt ifall jag orkar några av mina vänner vill väldigt gärna att jag kommer. Har ju inte träffat någon på cirka 5 månader :(. Men får se lite senare hur det blir. Nu ska jag börja fixa mig för ikväll.

Snart ska jag göra en lista över hur mitt år har sett ut, så gå in och kika :)

Jag just nu ofixad och precis stigit ut ur duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0