Home sweet home

Kom hem för en liten stund sedan. Jag var ju som sagt och hämtade Liza och åkte till skolan för att ha den sista lektionen för dagen. Direkt efter blev det av mot Umeås centrum, där var vi och kollade lite och jag fick hem lite saker som var behövliga. Vi skulle även köpa hårfärg men det fanns dock inte i stan så vi fick dra till ett köpcentrum nära mig. I Ica maxi så hittade vi det jag letade efter och det var hårfärg och lite annat smått och gott. När vi var klara att bege oss mot bussen inträffade en ganska rolig sak, vi träffade på en julgrans försäljare som började flörta vilt och erbjöd oss att komma på fest nu i helgen, ifall vi skulle komma skulle jag även få en julgran hahaha. Blev många goda skratt innan bussen kom.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0