Hemma mys

Idag blev det att åka hem efter provet då Liza inte kände för att komma in till stan.. Väl hemma kände hon sig ändå pigg nog för att gå en liten promenad runt omkring här jag bor. Vi tog även en sväng runt havet och jag gjorde ännu än snöängel. Har snöat enormt mycket här i Umeå idag. Vi var också och handlade lite smått och gott och köpte en hälsotidning då jag har funderat på att bli hälsosam. Man fick med filmen Hairspray i tidningen så den har vi nu kollat klart på. Nu blir det snart dags för sängen då jag har skola snart :( I morgon åker Liza tillbaka till Göteborg kommer kännas lite konstigt då jag börjar bli van vid gnällspiken :D

Hade på min nya jacka jag fick av pappa sist han var här, första gången den blev använd:)










Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja jag förstår att du är nöjd! blev tuuuuusen gånger bättre :D

2009-12-16 @ 08:30:03
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0