Hejsan svejsan

Skulle ju lägga upp bilder igår på de saker jag har fått men hade så mycket att göra så jag glömde. Igår var jag och pappa i stan och handlade lite. Köpte en väldig söt mössa och lite el grejer. Sen så körde han mig till jobbet och kom och hämtade mig efteråt. Så skönt är inte van att åka bil så mycket förutom taxi då och då.. Väl hemma så lagade han persisk mat och det var mums och sedan blev det att bara prata och kolla på film.

Gick upp för en liten stund sedan och hoppade rakt in i duschen. Ska snart börja göra ordning mig så vi kan dra ut. Ska handla lite presenter idag och lite annat smått och gott. Vi ska nog dra till en av mina favorit restauranger här i Umeå sen också. Det är en indisk restaurang som har så underbar mat, ska bli gott.
Försökte lägga upp bilder nu med men det funkade inte. Får försöka när jag kommer hem igen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0