Godmorgon

För en litens stund sen vaknade jag nu ska jag hoppa in i duschen. Måste duscha dubbeldusch nu och i morgon på morgonen inför operationen. Sen ska jag bara laga lite mat, är sjukt sugen på pannkakor så får se ifall det blir det. Kl 17.00 ska jag vara i stan eftersom att jag och L hade planerat att gå på basketmatch. Får se hur bra de laget är vi ska kolla på :p Det är två som ska spela som jag nyligen lärt känna och de andra har jag bara träffat och hälsat på. Nu ringde även min kusin och fråga om jag och L ska se på bio med henne och hennes vänner ikväll. Försökt ringa L men har inte svarat så får se om det blir bio med. Men nu måste jag börja skynda mig, hörs senare puss.


Jag nyvaken:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0