Framme i Arlanda

Har suttit nu i Arlanda i cirka 4 timmar börjar bli sjukt less:( Har gått runt stället över 5000 gånger och min katt Angel är rädd och skakar. Fick ta in henne på toa så hon kunde gå lite och äta lite men så fort vi kom ut var hon lika rädd. Planet kommer gå om cirka 3 timmar och vette fan vad jag ska göra mer. Har varit och käkat på mc donalds, gått i alla affärer och nu sitter jag på en cafe och dricker Espresso och thats so not me :S Hatar ju Espresso men är så himla trött att jag måste försöka piggna till. Hade sett fram emot att träffa en vän här i Stockholm men han jobbade tyvärr :( Ville även gå en sväng på stan och kolla runt i huvudstaden men nej då jag har en katt med mig ganska svårt. Var ju även sugen på min favoritrestaurang här istället för mc donalds men tyvärr så ligger det i stan. Okej ska sluta gnälla men lite svårt att bara sitta still och inte ha någon med sig.

Jag just nu i cafeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0