Varför ska allt vara komplicerad..

Har haft en underbar dag idag vaknade sent på dagen runt 4 tiden men kunde inte sluta tänka på hur Liza och hennes familj har det efter att de fick reda på att Dennis inte längre lever :(  jag önskar jag hade kunnat träffa henne idag men det blir förmodlingen i morgon.Och sen skulle jag träffa en person runt den 5 tiden men eftersom jag vaknade sent så kom han och hämtade mig och vi åkte till stan och käkade på en Kina resturang underbar mat var det och allt var bara fint.. Gick på en promenad och hälsade på Arezo på hennes jobb och sen bestämmde vi oss för att åka hem till honom och bara sitta och kolla på tv men alla hans vänner var där det var trevligt men på något vis så kändes det konstigt. Förstår inte varför jag är så komplicerad som jag är tänker hela tiden för mycket istället för att tänka så kanske man ska bara sluta tänka och låta allt flyta på det är ju perfekt men är inte van vid att ha det perfekt är nog bara för rädd..

Här kommer en bild på min goda friterade kyckling och min biff med bambuskott och ris :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0