Mina dagar!

Hej alla därute!

Har inte haft tid att skriva på 2 dagar har haft fullt upp.
I torsdags så vaknade jag tidigt och åkte till Kungsbackas outlet. Fick med mig en massa fina saker.
Tyvärr så har jag ett shopping beroende men så är det.
Sedan åkte jag hem, tänkte träna men istället blev det film med Liza väldigt bra filmer Systrar i jeans och Systrar i jeans 2Efter det det så gjorde jag ett filmklipp för Dennis lägger upp den imorgon när jag kommer hem.
Sen packade jag för jag skulle till Norge dagen efter.


Fredags kom pappa och hämtade mig och vi började köra upp till Oslo. Vi stannade i Strömstad på vägen och käkade pizza. Strömstad är en väldigt fin stad, så det var kul.
Vi var framme i Oslo kl 18.00 och träffade min underbara kusin och min farbror.
Lekte med min kusin oc h hade kul. Satt och pratade en stund och sen la sig alla och jag kollade på tv innan jag somnade.


Idag så vaknade jag tidigt min älskade Theo väckte mig. Gjorde ordning mig och sedan så somnade Theo och vaknade kl 12.00. Vid 12 tiden så åkte vi till en park, vackert var det där. Jag och Theo lekte och gick runt och kollade på en massa statyer. Vi åkte hem runt 17.00 och jag började laga mitt favoritmat. Även det enda jag kan laga.
Skulle träffa en person i Oslo men det blev inte så. Ska kanske ses i morgon innan jag åker hem till Sverige igen.
Nu sitter vi här och Theo har precis lagt sig saknar honom redan.
Saknar även dig i Sverige du vet vem du är!

I morgon så kommer alla bilder på dessa dagar.

Puss och kram på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0