Min dag!

Hej på alla er därute!

Idag vaknade jag tidigt ännu en gång.. Träffade Liza utanför mig och vi begav oss till stan.
Hon skulle handla lite kläder för hennes födelsdag bland annat.
Hon fick tag i det mesta hon behövde och jag fick en väldigt fin klänning från Gina Tricot av mamma, kommer bild på den här nedan. Efter det så åkte Liza hem. Jag stannade kvar i stan och mötte pappa som körde hem mig. Pratade en stund med min babe och sedan begav jag mig till gymmet. Måste ha en fin kropp på sommaren:)
Nu sitter jag och ska plugga lite och måla färdigt min tavla...

Här kommer ett antal bilder på nyköpta grejer!


Min fina bikini del från Gina tricot!



Andra delen.



Skönaste skorna från Stadium!




Min underbara nya parfym som jag fick av mamma:)



Min rosa klänning som jag fick av mamma i går :)



Älskar baksidan av klänningen!



Ännu en underbar sommarklänning som jag fick av mamma (L)
Finns att köpa i Kappahl



Baksidan av den..



Och sist men inte minst min älskade födelsedagsklänning!
Är så himla vacker, är värd varje öre!



Baksidan av den (L)



Kolla på de underbara detaljerna!!



Det var det som har handlats under veckans gång, vad tycker ni?

Nu ska jag iallafall gå och plugga och måla.
Ha det så bra, sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0