Måste prov finnas ?

Var i stan idag en snabbis efter skolan, tittade runt på lite grejer med mamma.
Sen blev det raka vägen hem. Kom hem och försökte plugga för provet imorgon men däckade på direkten.
Vaknade runt 10 tiden och fick panik. Försökte plugga, men är så okoncentrerad har så mycket att tänka på. Saknar min älskling men syns på lördag, det känns inte bra när vi inte ses men inte långt kvar :) Även allt som händer med mamma är för mycket för mig att handskas med. Håll tummarna ännu en gång att det inte är någon fara!
Nu får jag ta och försöka plugga igen.. Kunde inte proven vänta tills jag inte har så mycket att tänka på:P
Skriver mer imorgon om hur allt har gått.

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0