Lovely day!

Hej kom hem för ett par timmar sen. Har varit i stan idag och kollat på en tatueringställe men såklart måste du vara 18 år.. Bara 45 dagar kvar ju :P Men man får ta och försöka lite mer i morgon på andra tatuering ställen.
Var även och köpte en underbar klänning ska nog förmodligen ha den istället för den andra jag la upp bild på innan. Men man får se inte bestämmt än :)

Efter det så mötte jag upp T och gick på en kort promenad, innan jag skulle iväg och träffa pappa som är och hälsar på i Göteborg med frugan.. Vi skulle mötas på resturangen knossos en grekisk restaurang i Prinsgatan, det var jag pappa hans fru och även alla hans vänner. Det var väldigt trevligt god mat och så var det väldigt kul att se pappa efter sådan lång tid igen.
Efter cirka 2 timmar i Knossos så ringde jag Liza. Vi bestämmde att hon skulle plocka upp mig i Backaplan. Så åkte vi hem till mig och satt och pratade som vanligt. Fick även se hennes väldigt fina tatuering som hon gjort idag. Det är en minne av hennes bror som nyligen gick bort. Det står Dennis och en massa annat under det, jätte fint blev det lägger upp bild på den efter det har läkt klart.

Här kommer ett par bilder som är tagna idag med Golnosh och ett antal andra roliga grejer.


Provar på hattar:D



Provar solglasögon :P


 
Leker turister och ber en okänd ta foto på oss.



Hihi



Jag och min sötnos fot:)



Only me on a beautiful day!



Jag och kära pappa på Knossos!



Min goda ugnsbakade fetaost.



Huvudrätten bestod av kyckling,fläskkött och lammkotlett :)



Vaniljtårtan!



När jag vaknar senare idag så lägger jag upp bilderna på klänningen och andra köp som gjorts under veckan ;)

Sov så gott! syns i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0