Kommer sakna dig!

Tisdagen var det ganska lugnt i början.. På natten så kom sötisen över. Vi satt och pratade och hade kul en stund.
Sedan så somnade jag.

Onsdagen har började bra gick till skolan då vi nu har kulturdagar!
Kollade på en pjäs som hette på Broadway ganska bra..
Sedan åkte jag in till stan och mötte mamma. Gick runt lite och käkade på 14 mat.
De har väldigt goda nudlar där, rekommenderar det för er alla.
Sedan åkte vi hem och ja skyndade mig till gymmet hade glömmt kläder så var tvungen att åka hem imellan.
Tränande cirka en timma innan Liza kom och hämtade upp mig.
Vi åkte och käkade Mc Donalds sedan så släppte hon av mig utanför mig.
Har suttit och kollat på tv och pratat i telefon i cirka 2 timmar med min sötnos.
Är ganska ledsen just nu eftersom att vi inte kommer ses under helgen.
Varför måste folk åka bort. Men kommer sakna dig, syns på söndag igen förhoppningvis.

Nu ska jag försöka få i mig lite sömn. Blir nog en lång dag imorgon!
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0