Jaga humlor !

I måndags så var jag ledig från skolan. Dagen började med att städa hela mitt rum skinande rent. Efter det satt jag och plugga en stund innan Liza kom över. Det hela började med att vi gick ner till affären och köpte godsaker och hyrde filmen House bunny.
När vi kom upp började jag göra det sista av städningen och detta var då köket. I slutet av städningen fick jag och Liza syn på en av de största humlorna vi har sett!
Så Lizas jobb blev att jaga efter den, eftersom jag var livrädd haha :D Lite hjälpte ja till.
Efter vad som kändes som århundraden så fick Liza tag på den och dödade den..
Men det var väldigt kul och en del av det blev filmad.
Om ni vill se den så är det bara att gå in på youtube.
Länken kommer här:
http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=liza+och+jag+jagar+humla&aq=f
Några bilder på kvällen kommer här med:)

Humlan




Filmen, chips, dip och gurka





Tisdagen så gick ja till skolan efter det så gjorde jag inget specieltt, satt hemma och försökte plugga lite.
Var även skit nervös inför tatueringen jag gjort idag.
Trackback
RSS 2.0