Haft fullt upp!

De senaste dagarna har varit hektiska. Fullt upp hela tiden vi kan ta och börja med i torsdags..

Torsdagen så kom Liza över till mig. Vi kollade på film och käkade gott mysig dag.

Fredagen började med att gå till skolan en snabbis. Efter det blev det raka vägen hem. Träffade älsklingen
som kom och hämtade upp mig och vi drog till en sjö någonstans:P
Vi satt där och prata en stund och sedan blev det av till biljard. Såklart så vann jag är så himla glad över det!
Är man bra så är man:)

Lördagen började ganska lungt. Åkte in till stan med Arezo då vi skulle träffa Golnosh och Carro i slottskogen.
Vi satt där och tjötade en stund. Sedan drog de hem och ja gav mig av till mamma. Runt 10 tiden åkte jag och träffade Anders då vi skulle dra ut!
Vi gick på en klubb, efter en stund så kom min älskling dit.
Hade det skit skoj men för hög musik.
Runt halv 4 tiden så fick sa säga hejdå. Skulle få skjuts från en kompis.
Kom hem och däckade på direkten.

Söndagen så vaknade jag ganska sent. Sedan blev det att prata med sötisen i telefon tills Liza var klar.
Liza kom över och vi tittade på Mamma Mia as bra film med en massa chips.

Idag... Började med att åka till skolan för att prata med de om lite saker.
Sedan så åkte jag till stan för lite ärenden. Fick tid hos frisören för min födelsedag och fick tid för att bli sminkad.
Så det kändes väldigt skönt. efter det så åkte jag iväg på min matte lektion. För att senare bege mig in till stan och träffa morsan. Kom hem runt 10 tiden. Så pratade jag med Jonathan på msn och han bestämde sig för att komma över. Vi hade bestämt att spela schack och poker. Poker visste jag att jag vinner på! Så blev det såklart med. Men schacken däremot hade jag lite otur i:(
Så försökte han även lära mig några olika korttrick, lärde mig faktiskt två:)
För en liten stund sen så stack han och jag ska ta och försöka plugga lite innan jag går och lägger mig.
Sov så gott!

Kommer bilder imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0