Godmorgon!

Hej på er alla! Hoppas ni har sovit gott. För jag har haft en underbar sömn.
Snart ska jag börja gå och fixa mig, för jag ska hem till Golnosh och sedan till stan med henne. Vi ska kolla på några tatueringställen, för jag funderar på att göra en tatuering under denna vecka. Den ska bestå av en sjöjungfru, och så ska den ha massa snäckor på den. Det beskriver mitt namn på persiska Sadaf är en snäcka. Här nedan kommer en bild på hur tatueringen nästan kommer se ut, men det kommer bli en massa ändringar på den. Vad tycker ni?
Sedan ska vi kolla upp hur mycket det kostar för hårförlägning. Någon som vet något bra ställe i Göteborg som är även billigt?
Kolla på lite kläder blir det nog med. Vill hitta min 18 års klänning, annars får jag be någon att sy den för mig:) Här kommer en bild på hur jag vill att klänningen ska se ut.. Någon som vet var den finns? Men vill helst ha en kortare version på den..
Syns senare på dagen, efter jag kommit hem då berättar jag hur det gick..
Pussar och kramar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0