Dennis Wittbom är borta helt ofattbart!!

Sitter här med Dennis syster och kan inte bara förstå hur det kunde hända en sån bra kille som Dennis fastän jag inte kände honom bra och enbart träffat honom ett antal gånger så märkte jag vilken god och snäll kille han verkligen var och kommer alltid var.. Kan inte förstå att det verkligen är sant har inte förstått det än och det kommer vara svårtast för Liza och hennes familj att förstå.. Men han kommer hem snart de kommer ha honom nära dom och det är bra.. Jag vet att han ser dom från himelen varje dag och vakar över dom.. Ingen kan förstå hur det känns förän de har varit med om en sån sak och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det kommer bli bättre med tiden för familjen, det är så svårt men han finns hos dom och kommer alltid finnas där..

Vila i fred Dennis Wittbom



                                  

Kommentarer
Postat av: Golnosh

Verkligen hemskt. Jag beklagar sorgen, främst till Liza som gått miste om sin bror.

2009-04-09 @ 23:15:50
URL: http://goliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0