:D:D Tatuerat mig idag :D:D

Vakna på morgonen och var stressad.
Var sen till läkaren, så ja fick ta på mig snabbt och ringa taxi.
Skyndade mig ner till taxin och körde i väg mot haga kliniken.
Tog vaccin för att ja ska åka utomlands snart och ett antal andra tester, ajjj kan jag bara säga.
Sedan fick ja skynda mig till Valhalla där vi skulle ha simprov. Var skit trött men klarade 800 meter ändå!
Sedan blev det av till stan där ja skulle träffa älsklingen som skulle följa med när jag tatuerar mig.
Skyndade in i apoteket och köpte kräm till tattoon och gick iväg till bussen.
När vi kom fram så satt tatueraren Emma och väntade på oss.
Det tog 3 timmar att tatuera in den och det gjorde svin ont!!!
Men värt var det verkligen, skit fin blev den. Nu sitter jag här med min älskade tatuering som jag alltid viljat ha.
Det blev en sjöjungfru till sist här kommer ett antal bilder!

Innan hon skulle börja!



Bara skissen!


Aaajjjjj!!


Men kolla vad fin den blev :D:D


Älskar den (L)


Med massa vaselin på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0