:@ Är så irreterad så det finns inte :@

Får ett samtal från Liza som säger ring upp Adam.
Ringer upp honom och han börjar skrika, och säga att jag har skrivit till någon jävla brud på hans msn!
När det är det sista jag har gjort. Har inte ens tänkt på idioten innan han ringde, på hur länge som helst.
Nu ska han ta och anklaga mig och hota mig det finns inte!
Sen säger han att jag är idiot ? Ursäkta var det ända jag kan säga efter allt som har hänt så är det jag som är idioten?
Fattar inte vad han håller på med, tycker bara rent av att han borde skaffa sig ett jävla liv!
En normal person hade varit sjukt snäll efter det som han gjorde mot mig!!
Men man märker ju nu vem som är normal och vem som inte är det..
Skulle aldrig ens i hela mitt liv få för mig att skriva till hans slampor på msn.
Har ett fucking liv som idioten inte har.
Även så säger han att jag har tatuerat in en sjöjungfru för att han brukade kalla mig det!
Ja han kallade mig det men det var det sista anledningen jag tatuerade in den för!!
Jag älskar havet mitt namn Sadaf betyder snäcka och det är fullt med snäckor på min tatuering.
När jag var liten så älskade ja lilla sjöjungfrun och det är anledningen till varför ja kombinerade dessa två tillsammans.
Inte på grund av mitt jävla ex som kallade mig för det!!
Jag behöver egentligen inte förklara varför jag gjorde den.. Men blir så jävla sur att han ens kan tro att jag tatuerat något sånt för att han kallade mig det!!!
Skaffa dig ett jävla liv säger jag bara för du har inget!!
Lär dig även att bete dig som än människa och inte en apa! Du säger att du hatar svarta att de är apor du är fan med värst..
Usch kan inte ens fatta seriöst att jag ens kunde lägga ner 2 år av mitt liv på dig.. Får mig att vilja kräkas men för en gång skull så har jag gjort ett bra val!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0