Är så glad!

Vaknade ännu en gång tidigt på morgonen. Bestämmde mig sedan för att ringa olika tatueringställen, och se vilka som inte nekar mig för mitt ålder. Till sist så hittade jag än och han bad mig komma dit och visa bild och sådant.
Så åkte jag in till stan och mötte upp min baby. Vi gick först och betalade min böter som jag hade fått i spårvagnen. Är så glad fick bara betala 50 kr fastän jag var försenad en dag.
Sedan gick vi till biblioteket och skrev ut tatueringsbilderna.
Och åkte till tattoo stället och allt gick så bra att jag fick tid nästa torsdag! Är så glad entligen ska jag få göra min sjöjungfru och snäckorna! Efter det så åkte jag in till stan och mötte upp mamma och pappa i Swedbank för att fixa ett nytt legitamation, för den andra har jag tappat bort. Det gick bra får den om cirka 2 veckor. Åkte hem efter det och träffade Liza och kolla på filmen Romper Stomper. Efter att filmen var slut stack jag till gymmet och tränade en stund.
Nu har jag varit hemma ett tag, pratat en stund med min sötis och nu ska jag ta och lägga mig.

Godnatt sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0